Πολιτική Επιστροφών

Λανθασμένο, Ελαττωματικό ή Κατεστραμμένο Προϊόν

Το etart.gr αποδέχεται την ευθύνη για αποστολή λανθασμένου, κατεστραμμένου ή γενικότερα ελαττωματικού προϊόντος. Το αίτημα βλάβης προϊόντος πρέπει να δηλωθεί την ίδια μέρα παραλαβής του προϊόντος μέσω email ([email protected]).

Αφού γίνει η συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας, το etart.gr θα φροντίσει να αντικαταστήσει το προϊόν ή να επιστρέψει τα χρήματά σας.

Το νέο προϊόν αποστέλλεται χωρίς να χρειαστεί να μας αποστείλετε το επιστρεφόμενο προϊόν. Όταν η εταιρεία courier φτάσει στο χώρο του πελάτη αφήνει το νέο προϊόν και παίρνει το επιστρεφόμενο.

Προσοχή!

- Σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος, θα χρειαστούν φωτογραφίες από το προϊόν αλλά και την κούτα του σε ένα καθαρό φόντο (background) για την εξέταση του αιτήματος.

- Όλες οι αλλαγές και οι επιστροφές χρημάτων γίνονται με βάση τις τιμές στην απόδειξη ή τιμολόγιό σας.

- Το προϊόν θα πρέπει να είναι όπως το παραλάβατε (χωρίς φθορά, λερώματα κλπ.), και η συσκευασία του είναι άρτια, χωρίς λερώματα και με όλο το υλικό συσκευασίας μέσα και χωρίς να έχει αποσφραγιστεί.

Αν το προϊόν τηρεί τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για να το αντικαταστήσουμε ή επιστρέψουμε τα χρήματά σας. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.